Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2015

ယာဥ္ေမာင္းသူ (၃)

ဒါကေတာ့ သူတို႔ႏွစ္ဦး မိတ္ေဆြေတြျဖစ္သြားတဲ့ အေၾကာင္းပဲ။ ေသာက္ေဖာ္ေသာက္ဖက္ေတြဟာ အေႏွးနဲ႔အျမန္ တစ္က်ိတ္တည္းတစ္ဉာဏ္တည္း ျဖစ္သြားတတ္တာခ်ည္းပဲ။ ပံုမွန္အဆက္အသြယ္လုပ္ၿပီး ၿမိဳ႕ထဲက အရက္ဘားအမ်ားအျပားကို သူတို႔ ေရာက္ျဖစ္ၾကတယ္၊ ရည္ရြယ္ခ်က္ေရေရရာရာမရွိဘဲ စကားေတြ ေျပာျဖစ္ၾကတယ္။ သူတို႔ရဲ႕ ဦးတည္ခ်က္ကေတာ့ ေသာက္ဖို႔စားဖို႔ကိစၥသက္သက္ပဲ အျမဲတမ္းျဖစ္ခဲ့တယ္၊ တစ္ခါမွ ထမင္းလက္ဆံု အတူတူမစားဖူးဘူး။ သူတို႔ေပါင္းသင္းမိတဲ့ ကာလတစ္ေလွ်ာက္လံုး၊ အရက္ဘားေတြမွာေရာင္းတဲ့ မုန္႔ေတြကိုပဲ တာကာသွ်ဴကီ စားေနတာ ကာဖုကု ျမင္ခဲ့ဖူးတယ္။ ဒီလူ ပံုမွန္ထမင္းဟင္းေရာ စားရဲ႕လားမသိဘူးလို႔ ကာဖုကုေတြးမိတဲ့အထိပဲ။ တစ္ခါတေလ ဘီယာေသာက္တာကလြဲလို႔ တာကာသွ်ဴကီက ၀ီစကီကိုပဲ စြဲစြဲျမဲျမဲေသာက္ေလ့ရွိတယ္၊ သူ႔စိတ္ႀကိဳက္ ေမာ့လ္၀ီစကီတံဆိပ္အမ်ဳိးမ်ဳိးပဲ။ သူတို႔စကား၀ိုင္းက အေၾကာင္းအရာေတြေတာ့ စံုတယ္၊ ဒါေပမဲ့ ကာဖုကုမိန္းမ ေသတဲ့အေၾကာင္းဆီပဲ ေနာက္ဆံုးမွာ မပ်က္မကြက္ျပန္ေရာက္တယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့တစ္ႏွစ္ သူတို႔လင္မယားအတူတကြရွိေနတုန္းက ဇာတ္လမ္းေတြကို ကာဖုက ျပန္ေဖာက္သည္ခ်တဲ့ အခ်ိန္ေတြဆို တာကာသွ်ဴကီက စိတ္၀င္တစား နားေထာင္ေနတတ္တယ္၊ အဲဒီဇာတ္လမ္းေတြကို တိတ္တဆိတ္ ခိုးယူသိမ္းဆည္းေ

ယာဥ္ေမာင္းသူ (၂)

သူ႔စိတ္ကူးေတြထက္ ပိုၿပီး နာက်င္စရာေကာင္းတာကေတာ့၊ သူမဇာတ္လမ္းေတြကို သူသိထားတဲ့အေၾကာင္း မ်ဳိသိပ္ထားၿပီး သာမန္ဘ၀တစ္ခုမွာ ဆက္လက္ရွင္သန္ေနထိုင္ဖို႔ အားထုတ္ရတာပဲ။ ေသြးလႊတ္ေၾကာေတြအတြင္းမွာ သူ႔ေသြးေတြ အျပင္းအထန္ ေဆာင့္တိုးၿပီး၊ သူ႔အတြင္းအဂၤါေတြကို တစ္စစီဆုတ္ျဖဲပစ္ေနခ်ိန္မွာ၊ သူ႔အျပင္ပန္းကိုေတာ့ တည္ၿငိမ္ေနေအာင္ သူထိန္းသိမ္းထားတယ္။ ေန႔စဥ္ကိစၥေတြ၊ စကားေျပာဆိုဆက္ဆံေရးေတြနဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ အိမ္ေထာင္သည္ဘ၀တစ္ခုလံုးဟာ ပံုမွန္အတိုင္းရွိခဲ့တာပဲ။ ဒီကိစၥဟာ လူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္တဲ့ ကိစၥေတာ့မဟုတ္ဘူး။ တစ္ဖက္မွာလည္း ကာဖုကုဟာ ကိုယ္တိုင္ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္သရုပ္ေဆာင္တစ္ဦးျဖစ္သလို သရုပ္ေဆာင္ပညာကို ညႊန္ၾကားျပသေပးေနတဲ့သူ၊ ကိုယ့္မူရင္းစိတ္ကို အေ၀းတစ္ေနရာဆီလႊင့္ထားဖို႔ဆိုတာ သူ႔အတြက္ေတာ့ ထမင္းစားေရေသာက္ပဲ။ ဒီေတာ့လည္း၊ အားေပးမယ့္ပရိသတ္ တစ္ေယာက္မွမရွိေပမယ့္ သူ႔ရင္ထဲက ေ၀ဒနာကို ဖံုးကြယ္ဖို႔အတြက္ သူ႔သရုပ္ေဆာင္ပညာကို အစြမ္းကုန္အသံုးခ်ေနမိေတာ့တယ္။ သူ႔ဇနီးအေနနဲ႔ အေျခအေနေပးသလို တျခားေယာက္်ားေတြနဲ႔ အိပ္တတ္တဲ့အခ်က္ကလြဲလို႔ သူတို႔အိမ္ေထာင္သည္ဘ၀မွာ အခက္အခဲႀကီးႀကီးမားမား ေတြ႕ခဲ့တာမ်ဳိးမရွိပဲ ေက်နပ္ေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ေကာင္းခဲ့ပါတယ္။ ႏ

ယာဥ္ေမာင္းသူ (၁)

အမ်ဳိးသမီးေတြ ေမာင္းတဲ့ ကားကို ကာဖုကု အႀကိမ္အေတာ္မ်ားမ်ား စီးဖူးပါတယ္။ သူ႔အေတြ႕အၾကံဳအရေတာ့ သူတို႔ကို အၾကမ္းဖ်င္း ႏွစ္မ်ဳိးႏွစ္စား ခြဲျခားၾကည့္ႏိုင္မယ္ထင္တယ္၊ နည္းနည္း အေမာင္းၾကမ္းလြန္းတဲ့ယာဥ္ေမာင္းနဲ႔၊ နည္းနည္းေလးအေမာင္း ႏုလြန္းတဲ့ ယာဥ္ေမာင္းပဲ။ ေက်းဇူးတင္စရာေကာင္းတာကေတာ့၊ အေရွ႕အုပ္စုထက္ အေနာက္အုပ္စုထဲပါတဲ့ လူေတြက အမ်ားႀကီးပိုမ်ားတယ္။ အမ်ဳိးသမီးယာဥ္ေမာင္းေတြဟာ အမ်ဳိးသားယာဥ္ေမာင္းေတြထက္ပိုၿပီး ယဥ္ေက်းတယ္၊ ၿပီးေတာ့ သတိလည္းပိုႀကီးတယ္။ ယဥ္ေက်းၿပီး သတိႀကီးလြန္းတဲ့ ယာဥ္ေမာင္းေတြကို ေစာဒကတက္စရာေတာ့ မရွိဘူးေပါ့။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီလို ေမာင္းပံုမ်ဳိးက တခ်ဳိ႕အေျခအေနေတြမွာ တျခားယာဥ္ေမာင္းေတြကို စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေစတတ္တယ္။ အျခားတစ္ဖက္မွာက်ေတာ့၊ "အေမာင္းၾကမ္း" အုပ္စုထဲ အက်ဳံး၀င္တဲ့ အမ်ဳိးသမီးယာဥ္ေမာင္းအမ်ားစုဟာ သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ ကၽြမ္းက်င္ယာဥ္ေမာင္းေတြအျဖစ္ ခံယူထားမွန္း သိပ္သိသာတယ္။ အျခားေၾကာက္ေၾကာက္ရြံ႕ရြံ႕ အမ်ဳိးသမီးယာဥ္ေမာင္းမ်ားေတြ႕ရင္ မၾကာခဏဆိုသလို ေလွာင္ေျပာင္တတ္တယ္။ သူတို႔ကိုယ္သူတို႔ အဲဒီအုပ္စုထဲမပါဘူးဆိုတာကို ဂုဏ္ယူယံုၾကည္ထားလို႔ပဲျဖစ္မယ္။ ခပ္ရဲရဲ ယာဥ္ေၾကာေျပာင္းလိုက္တဲ့အခါမွာ သူတိ

အတိုးဆံုးကဗ်ာမ်ား (၅၆)

ေၾကာင္နဲ႔ စကားေျပာပါ အထုပၸတၱိ ဖတ္ပါ မွတ္ခ်က္မရေသာ စကားလံုးမ်ားေရးသားပါ ဆက္လက္ေတြးေခၚစရာမ်ား ရွိပါတယ္ ‪#‎InteriorMonologue‬ အျပာေရာင္ေကာင္းကင္ကိုပဲ အက်င့္ပါေနလို႔မရဘူး မိုးရြာတဲ့ဇာတ္ကြက္ကို ေနာက္ျပန္ရစ္ေတာ့ ကမၻာဟာ တိမ္ျဖစ္သြားတယ္ (ဆိုရင္) အဲဒီေရစက္ေတြက အစစ္သိပ္ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္ #FictionalReality ေက်ာက္စလစ္ခဲေလး တစ္လံုးရွိတယ္၊ တစ္ေန႔ေတာ့ တစ္စံုတစ္ေယာက္က "က်ရႈံးမႈ"လို႔ စာရြက္လြတ္တစ္ခုေပၚ ေရး၊ ေျပာင္းျပန္လွန္ၿပီး သူ႔ကို အေပၚမွာ တင္ထားလိုက္တယ္ ‪#‎Paperweight‬ သႏၱာေက်ာက္တန္းေတြ ေရြ႕လ်ားသြားတယ္ (နည္းနည္းျဖစ္ျဖစ္) ေပ်ာ္စရာေကာင္းေအာင္ ေရနံတင္သေဘၤာကို ေမွာက္လိုက္တယ္ ညခ်မ္းဟာ အလ်ားလိုက္ေရာက္လာတယ္ #Escape စမ္းေရစီးသံက တိတ္ဆိတ္ျခင္းကို ရုတ္တရက္ ၿဖိဳခြင္းလိုက္တယ္ ေကာင္းကင္မွာ ေသပီးသား ၾကယ္ေတြ သာေနတယ္ ‪#‎Velocity‬ ေတဇာ (လေရာင္လမ္း) Image: fotografija.tumblr.com

အတိုးဆံုးကဗ်ာမ်ား (၅၅)

စိတၱဇလူသတ္သမား အိမ္သာတံခါးေတြကို တစ္ခုခ်င္း လိုက္ဖြင့္တယ္ ေခြးေျခခံုၿပိဳလဲသံတစ္ခု ေပါင္းထည့္လိုက္တဲ့ ေအာ္ဒီယိုသမားဟာ ငါျဖစ္တယ္ ‪#‎Intervention‬ လိပ္ျပာေတာင္ပံေတြ ကပ္ထားတဲ့လွ်ဳိ႕ဝွက္စာအုပ္ေလး ရွိခဲ့တယ္ ေပ်ာက္သြားေတာ့ ဘယ္သူ႔ကိုမွ ေမးျမန္းခြင့္မရဘူး #Autism ဝကၤပါထဲကို သံလိုက္အိမ္ေျမာင္မိုးေတြ ရြာခ်လိုက္တယ္ ဘုရားသခင္ဟာ သူ အတတ္ႏိုင္ဆံုး ႀကိဳးစားခဲ့တယ္ ‪#‎PlayingOut မီးခိုးထြက္ေနတဲ့ ကမ္းေဝးကြ်န္းငယ္ကို အေဝးၾကည့္မွန္ေျပာင္းက ျမင္သြားတယ္ မီးကိုးကြယ္လူရိုင္းမ်ဳိးႏြယ္တစ္စု ရွိေသးေၾကာင္း ဒိုင္ယာရီလက္ေရးနဲ႔ ပံုေဖာ္တယ္ ‪#‎Indifference‬ အဆံုးမွာ ေပၚလာမယ့္ သတၱ၀ါဆန္းကို ႀကိဳတင္ျပဌာန္းထားႏိုင္တယ္ ဇာတ္လမ္းအစ အေသေကာင္ေတြေပၚ အခု ထူးျခားဆန္းသစ္တဲ့ ဒဏ္ရာေတြ တပ္ရမယ္ ‪#‎Design‬ ေတဇာ (လေရာင္လမ္း) Image: temphis.deviantart.com

အတိုးဆံုးကဗ်ာမ်ား (၅၄)

ေနရင္းထိုင္ရင္း သံဆူးႀကိဳးရွႏိုင္တယ္ ေနရင္းထိုင္ရင္း လြတ္လပ္ႏိုင္တယ္ အဓိပၸာယ္ႏွစ္မ်ဳိးေပါင္းၿပီး စကားလံုးအသစ္ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ခဲ့ ‪#‎Milieu‬ အသစ္တစ္ခု ကမၻာကို အေ၀းကေလ့လာေနတဲ့ ၿဂိဳဟ္သားရဲ႕ အံ့အားသင့္မႈ ‪#‎Shift‬ ဘယ္လို သရုပ္ေဆာင္ရပါသလဲ ကိုယ့္ေသတြင္းကိုယ္တူး ခုန္ခ်ၿပီး ေျမလာဖို႔ေပးသူမရွိမွ ျပန္တက္လာရတဲ့ မ်က္ႏွာ ‪#‎Heuristic‬ ငါ့ရဲ႕ ေရွးရိုးစြဲမႈက ေက်ာက္ေခတ္ဆီ ျပန္ပို႔တယ္ မိန္းမေကာင္းတစ္ေယာက္လို ဘယ္ရီသီးခူးရမယ့္ လမ္းကိုသိတယ္ #Juxtapose ျမက္ပင္ရဲ႕ ထိပ္ဖ်ားေလးကို ေၾကာင္ကေလးဟာ စားတယ္ သူ႔အေတြးအေခၚကို ကြ်န္ေတာ္သေဘာတူတယ္ ‪#‎Exorcise‬ ေတဇာ (လေရာင္လမ္း) Image: www.wallpapersdb.org

ရဟတ္ (၂)

သူမ ေဘးသိုင္းအိတ္ထဲက မွတ္စုစာအုပ္ေလးကိုထုတ္ၿပီး ျပင္သစ္ဘာသာနဲ႔၊ "ကစားကြင္းရဲ႕ ရဟတ္ထဲမွာ ကၽြန္မ ပိတ္မိေနလို႔ ကူညီပါ" လို႔ ေရးလိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ျပတင္းေပါက္ကေန စာရြက္ေလးကို ပစ္ခ်လိုက္တယ္။ စာရြက္ေလးက ေလထဲမွာ ၀ဲပ်ံသြားတယ္။ ေလက ၿမိဳ႕ဆီကို ဦးတည္တိုက္ခတ္ေနတာ၊ ဒီေတာ့ ကံေကာင္းရင္ အဲဒီကို ေရာက္သြားမွာပဲ။ ဒါေပမဲ့ တစ္ေယာက္ေယာက္က ဒါကို ေကာက္ယူၿပီး၊ ဖတ္ၾကည့္ပါ့မလား။ ဖတ္ၾကည့္တယ္ဆိုဦးေတာ့ ယံုပါ့မလား။ ေနာက္ထပ္စာရြက္တစ္ရြက္ထပ္ျဖဲၿပီး အထဲမွာ သူမ နာမည္နဲ႔ လိပ္စာပါထည့္ၿပီး အဲဒီစာသားကို ထပ္ေရးလိုက္တယ္။ ဒီလိုဆိုရင္ ပိုယံုၾကည္ခ်င္စရာေကာင္းသြားၿပီ။ ဒီေလာက္ဆိုရင္ ေနာက္ေျပာင္ထားတာလို႔ လူေတြထင္ေတာ့မွာမဟုတ္ဘူး၊ သူမ တကယ္ဒုကၡေရာက္ေနမွန္း သိႏိုင္ေလာက္တယ္။ မွတ္စုစာအုပ္ထဲက စာရြက္ေတြ တစ္၀က္ေလာက္နီးပါး ေလထဲလႊင့္လိုက္လို႔ ကုန္သြားတယ္။ ရုတ္တရက္ အၾကံတစ္ခု ရလာတာနဲ႔ တစ္ဆယ္တန္တစ္ရြက္ပဲခ်န္ထားၿပီး ပိုက္ဆံအိတ္ထဲက ပစၥည္းေတြ အကုန္ထုတ္လိုက္တယ္။ အထဲမွာ "အေပၚက ရဟတ္ထဲမွာ အမ်ဳိးသမီးတစ္ေယာက္ ပိတ္မိေနလို႔၊ ေက်းဇူးျပဳၿပီး ကူညီပါ" လို႔ ေရးၿပီး ပိုက္ဆံအိတ္ကို ေအာက္ပစ္ခ်လိုက္တယ္။ ပိုက္ဆံအိတ္က ေအာက္ကို တည့္တည့္က်သြ

ရဟတ္ (၁)

တစ္ခုေသာေႏြရာသီမွာေတာ့ ျပင္သစ္နယ္စပ္နားက ဆြစ္ဇာလန္ၿမိဳ႕ငယ္ေလးအခုမွာ မိရုတစ္ေယာက္တည္း သြားေနခဲ့တယ္။ အဲဒီတုန္းက သူမအသက္က ႏွစ္ဆယ့္ငါးႏွစ္၊ ျပင္သစ္မွာေနၿပီး ပီယာႏိုသင္ေနခဲ့တဲ့ အခ်ိန္။ ဒီၿမိဳ႕ေလးကို ေရာက္လာရတဲ့အေၾကာင္းရင္းကေတာ့ အလုပ္ကိစၥ ညွိႏႈိင္းစရာေလးေတြ လုပ္ဖို႔ သူမအေဖက ေတာင္းဆိုလို႔ပဲ။ အလုပ္ကိစၥကေတာ့ ခပ္ရိုးရိုးပါပဲ၊ တစ္ဖက္လူေတြနဲ႔ ညစာထိုင္စား၊ ၿပီးေတာ့ စာခ်ဳပ္မွာ လက္မွတ္ထိုးၾကေပါ့။ ဒီၿမိဳ႕ေလးကိုေတာ့ မိရု ျမင္ျမင္ကတည္းက မ်က္စိက်ေနခဲ့တယ္။ အလယ္ေခတ္ရဲတိုက္ႀကီးတစ္ခု ေဘးမွာရွိေနတဲ့ ေရကန္ႀကီးတစ္ခုနဲ႔၊ ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ ေႏြးေထြးေပ်ာ္ရႊင္ဖြယ္ ၿမိဳ႕ေလးပဲ။ ဒီၿမိဳ႕ေလးမွာ ေနရရင္ေတာ့ ေပ်ာ္စရာေကာင္းမွာပဲလို႔ အေတြး၀င္မိေတာ့ ေနျဖစ္ေအာင္ေနၾကည့္လိုက္ဦးမယ္လို႔ ဆံုးျဖတ္မိခဲ့တယ္။ ေနာက္တစ္ခ်က္ကလည္း၊ အနားက ရြာတစ္ရြာမွာ ဂီတပြဲေတာ္တစ္ခု တိုက္တိုက္ဆိုင္ဆိုင္ က်င္းပေနတယ္။ ဒီေတာ့လည္း ကားငွားလိုက္တာနဲ႔ သူမအေနနဲ႔ အဲဒီကို ေန႔တိုင္းသြားဖို႔ အခြင့္သာေနေတာ့တယ္။ ကံေကာင္းခ်င္ေတာ့ ယာယီေနဖို႔အတြက္ ျပင္ဆင္ၿပီးသား အခန္းသန္႔သန္႔ေလးတစ္ခုကို ရွာေတြ႕တယ္၊ ၿမိဳ႕စြန္က ေတာင္ကုန္းတစ္ခုထိပ္မွာ ေဆာက္ထားတဲ့ သပ္ရပ္ႏွစ္လိုဖြယ္ အေဆာက္အ

ထာ၀ရသို႔ ထြက္ခြာရာ ေျခလွမ္းမ်ား

ၿမိဳ႕ျပင္တစ္ေနရာ၊ သစ္ေတာႏွင့္ သီးႏွံစိုက္ခင္းမ်ားအနီး၊ မ်က္မျမင္ေက်ာင္း၀န္းတစ္ခု၏ ႏွစ္လိုဖြယ္ ေခါင္းေလာင္းစင္အနီး၊ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ အိမ္နီးခ်င္းမ်ားအျဖစ္ ႀကီးျပင္းခဲ့သည္။ အခုေတာ့ သူတို႔ အသက္ႏွစ္ဆယ္၊ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး မျမင္ရသည္မွာ တစ္ႏွစ္နီးပါးခန္႔ ရွိခဲ့ၿပီ။ သူတို႔ႏွစ္ဦးၾကား ေပ်ာ္ရႊင္ေႏြးေထြးမႈတို႔ႏွင့္ အဆင္ေျပစြာရွိခဲ့ေသာ္လည္း အခ်စ္အေၾကာင္းေတာ့ မေျပာခဲ့ဖူး။ သူ႔နာမည္က ႏ်ဳ၊ သူမ နာမည္က ကက္သရင္း။ ေန႔လယ္ခင္းတစ္ခုတြင္ ႏ်ဳက ကက္သရင္း၏ အိမ္တံခါးကို ေခါက္လိုက္သည္။ ကက္သရင္းက တံခါးဆီသို႔ ထြက္လာသည္။ သူမ ဖတ္လက္စ ေျပာင္ေျပာင္လက္လက္ မဂၢဇင္းထူထူတစ္အုပ္ကို ကိုင္လာသည္။ မဂၢဇင္းက သတို႔သမီးတို႔အတြက္ ဦးတည္ေရးသားထားသည္။ သူ႔ကို ျမင္ေသာအခါ "ႏ်ဳ" ဟု သူမက အံ့ၾသစြာ ေအာ္ေခၚလိုက္သည္။ "လမ္းေလွ်ာက္ဖို႔ လိုက္ခဲ့ပါလား" ဟု သူကေျပာသည္။ သူက ရွက္တတ္သည္။ ရွက္တတ္သည္မွ ကက္သရင္းႏွင့္ေတြ႕လွ်င္ေတာင္ ရွက္တတ္သည္။ သူ႔ရွက္ရြံ႕မႈကို စိတ္မပါသည့္စကားေျပာဟန္ျဖင့္ သူက ဖုံးကြယ္ထား၏။ စကားေျပာေနစဥ္အတြင္း သူ႔စိတ္တို႔က အျခားအေ၀းတစ္ေနရာသို႔ ေရာက္ေနသလိုမ်ဳိး။ အထူးစံုေထာက္တစ္ေယာက္က အေ၀းတစ္ေနရာမွ အႏၱရာယ္ရွိသည့္ လွလွပ

ဘ၀သည္ ဟာသတစ္ပုဒ္

ကၽြန္မ ေသတုန္းက ျမင္တဲ့သူတစ္ေယာက္မွ အနီးအနားမွာ မရွိဘူး။ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္တည္းပဲ ေသသြားတယ္။ ဒါလည္း အဆင္ေျပပါတယ္။ တခ်ဳိ႕လူေတြကေတာ့ အနားမွာ ကိုယ့္ကိုျမင္မယ့္သူ တစ္ေယာက္မွမရွိဘဲ တစ္ေယာက္တည္းေသရတာဟာ သိပ္ကိုေၾကကြဲစရာေကာင္းတယ္လို႔ ထင္ၾကတယ္။ ကၽြန္မအထက္တန္းေက်ာင္းတုန္းက ရည္းစားက ကၽြန္မကို လက္ထပ္ခ်င္ခဲ့တယ္၊ သူ႔အေၾကာင္းျပခ်က္က ဘ၀မွာအေရးအႀကီးဆံုးအရာက မ်က္ျမင္သက္ေသရွိဖို႔ပဲတဲ့။ အထက္တန္းေက်ာင္းက ရည္းစားကို ဘ၀တစ္ေလွ်ာက္လံုး အနားမွာရွိခိုင္းဖို႔၊ ဒီလိုဆိုရင္ေတာ့ မ်က္ျမင္ကိုယ္ေတြ႕ေတြ အမ်ားႀကီးျဖစ္ေနမွာပဲ။ အေရးႀကီးတဲ့အရာ မွန္သမွ်ကို မိန္းမတစ္ေယာက္က မ်က္ျမင္သက္ေသအျဖစ္ ရွိေနေတာ့မွာပဲ။ ေဘးနားမွာအျမဲတမ္း ရွိေနၿပီး သူမ်ားဘ၀တစ္ခု အထုပ္ေျပတာၾကည့္ေနဖို႔လား၊ ဒါ ဇနီးမယားတစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔အတြက္ အေၾကာင္းရင္းဆိုတဲ့ စိတ္ကူးကုိေတာ့ ကၽြန္မ မႏွစ္ၿမိဳ႕ဘူး။ ဒါေပမဲ့ အခုေတာ့ သူ႔ ကၽြန္မ ပိုနားလည္ႏိုင္လာၿပီ။ ကိုယ့္ဘ၀ကို ၾကည့္ျမင္ဖို႔အတြက္၊ အဲဒီအေၾကာင္း ညတိုင္း ေဆြးေႏြးဖို႔အတြက္ ကိုယ္ခ်စ္ရသူတစ္ေယာက္ အနားမွာရွိေနတယ္ဆိုတာ ခပ္ေသးေသးကိစၥေတာ့ မဟုတ္ဘူး။