မုန္တိုင္းရဲ႕ ျမည္သံ
ေရဘံုဘိုင္ေခါင္းက က်လာေပါ့
အလို!...။
ျမဴေတြရစ္သမ္းတဲ့ စၾက၀ဠာတရားထဲ
ခါးသီးစြာ ဆံုမိလ်က္သား
၀မ္းေျမာက္စကားဆိုစို႔။
ဒီေန႔အတြက္ ပထမဆံုးေသာက္ရေသာ
လက္ဖက္ရည္ခြက္၌
ကုန္ခန္းသြားေသာ ခြန္အားေတြ
ေယာက္်ားေကာင္ေတြ ျပန္ေတြ႕ရတယ္
တံခါးကို ပ်င္းရိပ်င္းတြဲ႕ ဖြင့္ထားတယ္။
ၿပီး၊ သူဟာ ေတာင့္တင္းက်န္းမာတယ္လို႔
ေခ်ာင္းတဟြတ္ဟြတ္နဲ႔ ေျပာတယ္။
သူဟာ သမား႐ိုးက်ပန္းခ်ီဆရာမဟုတ္ဘူးလို႔
သမား႐ိုးက် ညည္းညဴတယ္။
ဒါ့အျပင္
သူဟာ တနလၤာေန႔ မဟုတ္ဘူးလို႔လည္း
အဲဒီ တနလၤာေန႔ကဆိုတယ္။
သူ႔မုသားဟာ ခိုင္ခံ့တယ္ဆိုတာ
သူ အာမခံပါတယ္တဲ့။
တကယ္လို႔ တယ္လီဖုန္းလာရင္
ေျမြဟာ ကိုယ္စြမ္းတာ ကိုယ္အန္ခ်ခဲ့ရသလို `ငါရွိေနမယ္
လာခဲ့ေလ´။
ၿပီး၊ ဖုန္းျပန္ခ်လိုက္တယ္။
စဥ္းစားၾကည့္ေတာ့လည္း
ဒါမဟုတ္ေသးဘူးေလ။
ေအာင္ခ်ိမ့္
တစ္ခုေသာစေနေန႔မွာ ေတဇာဟာ ဘိုင္က်ေနေသာေၾကာင့္ (ထံုးစံအတိုင္း) စိတ္ညစ္ညစ္ရွိတာနဲ႔ ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္ကို မ႐ိုးမရြ ခိုးခ်ၿပီး တင္လိုက္ပါတယ္။ ဆရာေအာင္ခ်ိမ့္ရဲ႕ကဗ်ာကို ခိုးခ်ျခင္းမွန္ေသာ္လည္း သူ႔လက္ရာေျခရာ ေသးေသးေလးလည္း ပါလိုေသာေၾကာင့္ ဘယ္သူမွ်မရွင္းခိုင္းပါပဲနဲ႔ ရွင္းၾကည့္ပါတယ္ဗ်ာ။ သည္းခံၾကပါ ဟဲဟဲ။
ပထမဆံုးစာပိုဒ္မွာပဲ မရွင္းမရွင္းျဖစ္ရပါတယ္။ မုန္တိုင္းႀကီးဟာ ဘယ္လိုလုပ္ ေရဘံုဘိုင္ေခါင္းထဲေရာက္သြားလဲေပါ့...။ ဒါေပမဲ့လည္း ဆန္းျပားခန္းနားတဲ့ ယေန႔ေခတ္မွာက လိပ္ျပာေလးအေတာင္တစ္ခ်က္ခတ္ျခင္းကေတာင္ မုန္တိုင္းေတြအစျပဳႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ သီအိုရီအထိ လူသားေတြ ၾကံၾကံဖန္ဖန္ေဖာ္ထုတ္ေနၾကၿပီဆိုေတာ့ နားလည္ေပးလို႔ေတာ့ရပါတယ္။
(လိပ္ျပာေတာင္ပံခတ္အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ (Butterfly Effect) အေၾကာင္း ေနာက္မ်ားမွ ေလွ်ာက္ေရးပါဦးမယ္)
အႀကိဳက္ဆံုးစာသားေလးကိုေတာ့ ဒုတိယအပိုဒ္မွာေတြ႕ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ ဒီကမၻာမွာ ယခုလာဆံုေတြ႕ေနၾကရတာဟာ (ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့) ခါးသီးပါတယ္။ လာခ်င္လို႔ေရာက္ခဲ့တဲ့ေနရာတစ္ခုလား၊ မလာခ်င္ပါပဲ ဇြတ္အထင္း ဖန္ဆင္းခံခဲ့ရတာလား စဥ္းစားရင္းနဲ႔ကို နာက်ည္းမိပါတယ္။ လူ႔ဘ၀ကိုေရာက္လာဖို႔ တန္ဖိုးတစ္ခုေပးေၾကးဆို ကၽြန္ေတာ့္အေနနဲ႔ ေပးျဖစ္ခဲ့မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့လည္း မတတ္ႏိုင္တဲ့အဆံုးေတာ့ ၀မ္းေျမာက္စကားပဲ ဆိုဖို႔ရွိေတာ့တာေပါ့...။ ေတြ႕ရတာ၀မ္းသာပါတယ္ခင္ဗ်ာ။
တတိယအပိုဒ္ကိုေတာ့ မေဆြးေႏြးခ်င္ပါဘူး။ ေက်ာ္သြားလိုက္ေတာ့မယ္။
က်န္တဲ့အပိုဒ္ေတြကေတာ့ ကဗ်ာဆရာရဲ႕ ဘာသာစကားကၽြမ္းက်င္ပိုင္ႏိုင္မႈကို အထင္းသားေတြ႕ရတယ္။ ဆန္႔က်င္ဘက္ႏွစ္ခုကို ၀ါကတစ္ခုအတြင္းသြတ္သြင္းထားပံုေတြ သပ္ရပ္ပါတယ္။ ပီျပင္ပါတယ္။ ေလွာင္သံပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေနာက္ဆံုးအပိုဒ္မွာမွ တိခနဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သတိေပးလိုက္ပါတယ္။ အဲဒီ သတိေပးခ်က္ေလးေၾကာင့္လည္း ကဗ်ာဟာ ပီပီျပင္ျပင္ျဖစ္သြားတယ္။
ေရဘံုဘိုင္ေခါင္းက က်လာေပါ့
အလို!...။
ျမဴေတြရစ္သမ္းတဲ့ စၾက၀ဠာတရားထဲ
ခါးသီးစြာ ဆံုမိလ်က္သား
၀မ္းေျမာက္စကားဆိုစို႔။
ဒီေန႔အတြက္ ပထမဆံုးေသာက္ရေသာ
လက္ဖက္ရည္ခြက္၌
ကုန္ခန္းသြားေသာ ခြန္အားေတြ
ေယာက္်ားေကာင္ေတြ ျပန္ေတြ႕ရတယ္
တံခါးကို ပ်င္းရိပ်င္းတြဲ႕ ဖြင့္ထားတယ္။
ၿပီး၊ သူဟာ ေတာင့္တင္းက်န္းမာတယ္လို႔
ေခ်ာင္းတဟြတ္ဟြတ္နဲ႔ ေျပာတယ္။
သူဟာ သမား႐ိုးက်ပန္းခ်ီဆရာမဟုတ္ဘူးလို႔
သမား႐ိုးက် ညည္းညဴတယ္။
ဒါ့အျပင္
သူဟာ တနလၤာေန႔ မဟုတ္ဘူးလို႔လည္း
အဲဒီ တနလၤာေန႔ကဆိုတယ္။
သူ႔မုသားဟာ ခိုင္ခံ့တယ္ဆိုတာ
သူ အာမခံပါတယ္တဲ့။
တကယ္လို႔ တယ္လီဖုန္းလာရင္
ေျမြဟာ ကိုယ္စြမ္းတာ ကိုယ္အန္ခ်ခဲ့ရသလို `ငါရွိေနမယ္
လာခဲ့ေလ´။
ၿပီး၊ ဖုန္းျပန္ခ်လိုက္တယ္။
စဥ္းစားၾကည့္ေတာ့လည္း
ဒါမဟုတ္ေသးဘူးေလ။
ေအာင္ခ်ိမ့္
တစ္ခုေသာစေနေန႔မွာ ေတဇာဟာ ဘိုင္က်ေနေသာေၾကာင့္ (ထံုးစံအတိုင္း) စိတ္ညစ္ညစ္ရွိတာနဲ႔ ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္ကို မ႐ိုးမရြ ခိုးခ်ၿပီး တင္လိုက္ပါတယ္။ ဆရာေအာင္ခ်ိမ့္ရဲ႕ကဗ်ာကို ခိုးခ်ျခင္းမွန္ေသာ္လည္း သူ႔လက္ရာေျခရာ ေသးေသးေလးလည္း ပါလိုေသာေၾကာင့္ ဘယ္သူမွ်မရွင္းခိုင္းပါပဲနဲ႔ ရွင္းၾကည့္ပါတယ္ဗ်ာ။ သည္းခံၾကပါ ဟဲဟဲ။
ပထမဆံုးစာပိုဒ္မွာပဲ မရွင္းမရွင္းျဖစ္ရပါတယ္။ မုန္တိုင္းႀကီးဟာ ဘယ္လိုလုပ္ ေရဘံုဘိုင္ေခါင္းထဲေရာက္သြားလဲေပါ့...။ ဒါေပမဲ့လည္း ဆန္းျပားခန္းနားတဲ့ ယေန႔ေခတ္မွာက လိပ္ျပာေလးအေတာင္တစ္ခ်က္ခတ္ျခင္းကေတာင္ မုန္တိုင္းေတြအစျပဳႏိုင္တယ္ဆိုတဲ့ သီအိုရီအထိ လူသားေတြ ၾကံၾကံဖန္ဖန္ေဖာ္ထုတ္ေနၾကၿပီဆိုေတာ့ နားလည္ေပးလို႔ေတာ့ရပါတယ္။
(လိပ္ျပာေတာင္ပံခတ္အက်ဳိးသက္ေရာက္မႈ (Butterfly Effect) အေၾကာင္း ေနာက္မ်ားမွ ေလွ်ာက္ေရးပါဦးမယ္)
အႀကိဳက္ဆံုးစာသားေလးကိုေတာ့ ဒုတိယအပိုဒ္မွာေတြ႕ရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေတြ ဒီကမၻာမွာ ယခုလာဆံုေတြ႕ေနၾကရတာဟာ (ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့) ခါးသီးပါတယ္။ လာခ်င္လို႔ေရာက္ခဲ့တဲ့ေနရာတစ္ခုလား၊ မလာခ်င္ပါပဲ ဇြတ္အထင္း ဖန္ဆင္းခံခဲ့ရတာလား စဥ္းစားရင္းနဲ႔ကို နာက်ည္းမိပါတယ္။ လူ႔ဘ၀ကိုေရာက္လာဖို႔ တန္ဖိုးတစ္ခုေပးေၾကးဆို ကၽြန္ေတာ့္အေနနဲ႔ ေပးျဖစ္ခဲ့မွာမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့လည္း မတတ္ႏိုင္တဲ့အဆံုးေတာ့ ၀မ္းေျမာက္စကားပဲ ဆိုဖို႔ရွိေတာ့တာေပါ့...။ ေတြ႕ရတာ၀မ္းသာပါတယ္ခင္ဗ်ာ။
တတိယအပိုဒ္ကိုေတာ့ မေဆြးေႏြးခ်င္ပါဘူး။ ေက်ာ္သြားလိုက္ေတာ့မယ္။
က်န္တဲ့အပိုဒ္ေတြကေတာ့ ကဗ်ာဆရာရဲ႕ ဘာသာစကားကၽြမ္းက်င္ပိုင္ႏိုင္မႈကို အထင္းသားေတြ႕ရတယ္။ ဆန္႔က်င္ဘက္ႏွစ္ခုကို ၀ါကတစ္ခုအတြင္းသြတ္သြင္းထားပံုေတြ သပ္ရပ္ပါတယ္။ ပီျပင္ပါတယ္။ ေလွာင္သံပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ ေနာက္ဆံုးအပိုဒ္မွာမွ တိခနဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ကို သတိေပးလိုက္ပါတယ္။ အဲဒီ သတိေပးခ်က္ေလးေၾကာင့္လည္း ကဗ်ာဟာ ပီပီျပင္ျပင္ျဖစ္သြားတယ္။
Comments
Post a Comment