တျဖည္းျဖည္း ပိုေအးလာတယ္။ ဟုတ္တယ္။ ႐ုတ္တရက္ႀကီး ေအးလိုက္ဖို႔လည္း မသင့္ဘူးေလ။ သဘာ၀ဟာ ဒီအတိုင္းပဲ။ ဒါကို သဘာ၀ရဲ႕ သဘာ၀လို႔ ေျပာရမယ္ ထင္တယ္။ အလင္းရဲ႕အလ်င္ႏႈန္းက အေတာ္ျမန္ေပမဲ့ ေနကေတာ့ တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ၀င္ေနတာပဲ။ စိမ္ေျပနေျပ ေရြ႕လ်ားေနတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ၾကည့္လိုက္တိုင္း သူ ေရြ႕ေနတယ္လို႔ကို မထင္ရဘူး။ နာရီက မိနစ္လက္တံကမွ သူ႔ရဲ႕ ခိုးေခ်ာင္ခိုး၀ွက္ေရြ႕လ်ားမႈကို တိုက္ဆိုင္ရင္ ဖ်ပ္ခနဲ ျမင္လိုက္ႏိုင္ေသးတယ္။ ဒါေပမဲ့ အခ်ိန္နဲ႔ ပိုမိုနီးစပ္တာက မိနစ္လက္တံထက္ ေနမင္းႀကီးပဲ ျဖစ္မယ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္။ နာရီေတြမရွိလို႔ ျပႆနာမရွိေပမဲ့ ေနမင္းႀကီးမရွိရင္ေတာ့ ညေတြခ်ည္းပဲ ျဖစ္ေနမွာေပါ့။ ထားပါေတာ့။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ေနာက္ဆံုး သတိထားမိခ်ိန္ေတြမွာ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ညဥ့္နက္သန္းေခါင္ အလယ္ကိုခ်ည္း ေရာက္ေရာက္ေနတတ္တယ္။ ေနမင္းႀကီး ဘယ္တုန္းက၊ ဘယ္လို ၀င္သြားခဲ့မွန္း မသိလိုက္ရဘူး။ သဘာ၀ဟာ အဲ့ဒီလို လွည့္စားတတ္တယ္။ ခုလည္း ကၽြန္ေတာ္က ႏွင္းေတာထဲ ေရာက္ေနတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ခိုက္ခိုက္တုန္ေနတာကို ခုမွ သတိျပဳလိုက္မိတယ္။ အပူခ်ိန္တစစ ေလ်ာ့လာတာကို ကၽြန္ေတာ္ မသိလိုက္ဘူး။ ေဆာင္းတြင္းပဲ ေအးမွာေပါ့လို႔ မေျပာနဲ႔။ ေအးခဲတတ္တဲ့ ကာလအပိုင္းအျခားတစ္ခုကိုပဲ ေဆာင္းတြင္းလို႔ ေခၚေ၀ၚၾကတာမဟုတ္လား။ ေဆာင္းကို ေႏြလို႔ေခၚလည္း ေဆာင္းကေတာ့ ေအးေနမွာပဲ။ အေခၚအေ၀ၚနဲ႔ သဘာ၀ကို ေရာေထြးပစ္လို႔မရဘူး။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္က လမ္းအတိုင္း ဆက္ေလွ်ာက္လာခဲ့တယ္။ လက္ႏွစ္ဖက္ကို ေဘာင္းဘီအိတ္ထဲ ၀ွက္ထားမယ္။ အေႏြးထည္ဇစ္ကို လည္ပင္းထိေရာက္ေအာင္ ပိတ္ထားမယ္။
လမ္းက က်ဥ္းတယ္။ ၿပီးေတာ့ လူေတြ၊ ကားေတြ၊ ဆိုင္ကယ္ေတြ အရမ္း႐ႈပ္ေနတယ္။ စိတ္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္စရာ ကားဟြန္းသံေတြ ရွိမယ္။ ဆိုင္ကယ္အပြတ္မခံရေအာင္ သတိႀကီးႀကီးနဲ႔ ေလွ်ာက္လာမယ္။ ေရွ႕မွာ လမ္းမႀကီးကို ျမင္ေနရၿပီ။ လမ္းမႀကီးေဘးက ဆိုက္ကားတစ္စီးေပၚမွာ ဆိုက္ကားဆရာက အိပ္ငိုက္ေနတယ္။ သူက ဖြာလန္ေနတဲ့ ေခါင္းစြပ္ကို စြပ္ထားတယ္။ သူ႔အက်ႌက ပါးပါးေလးပါလား။ သူ႔မ်က္ႏွာက အရိုးခၽြန္ခၽြန္က လမ္းမီးတိုင္ရဲ႕အ၀ါေရာင္အလင္းေအာက္မွာ စူးရွေနတယ္။ အေအးဓါတ္ကို စုတ္ခ်က္နဲ႔ ေဖၚလိုက္ရင္ ဘ၀သရုပ္ေဖၚ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္လိုပဲလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ေတြးလိုက္မိတယ္။ သူ႔ေဘးနားမွာ မီးပြိဳင့္မိေနတဲ့ ကားတစ္စီး ရပ္ထားတယ္။ ဟုတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အပိုေတြ သိပ္ေျပာတတ္တယ္။ မီးပြိဳင့္မိေနတဲ့ကားတစ္စီး ေမာင္းသြားတယ္လို႔လည္း ေျပာလို႔မွ မျဖစ္တာ။ ထားပါေတာ့။ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ အေအးေရာင္ပန္းခ်ီကားက အခုေတာ့ ပ်က္စီးသြားတယ္။ ေျပာင္လက္ေနတဲ့ ေငြမွင္ေရာင္ကားႀကီးတစ္စီးက ပန္းခ်ီကားတစ္ခုလံုးနီးပါး ဖံုးလႊမ္းသြားတယ္။ ကားေမာင္းသူေနရာမွာ ပန္ခ်ာပီေခါင္းေပါင္းနဲ႔၊ မုတ္ဆိတ္ပါးသိုင္းအျပည့္ တပ္ဆင္ထားတဲ့ လူတစ္ဦး ဖုန္းေျပာေနတယ္။ ဆိုက္ကားသမားရဲ႕ ဦးေခါင္းနဲ႔ ပန္ခ်ာပီေခါင္းေပါင္း အလြန္ဆံုး တစ္ေပေလာက္ပဲ ကြာလိမ့္မယ္ ထင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အဲ့ဒီ ဦးေခါင္းႏွစ္လံုးကို မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ကေန Zoom ဆြဲယူလိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဖ်ပ္ခနဲ တစ္ခ်က္လင္းလက္သြားေအာင္ ရိုက္လိုက္တယ္။ အရိပ္တခ်ဳိ႕ကို ကၽြန္ေတာ္ ရလိုက္ၿပီထင္တယ္။ အဲ့ဒီဦးေခါင္းႏွစ္လံုးသာ အရွင္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ လဲတပ္လိုက္ရင္ ဘယ့္ႏွယ့္ေနမလဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ဖမ္းထားတဲ့ အႏုပညာလက္ရာေလး ပ်က္စီးသြားမွာလား။ ပန္ခ်ာပီေခါင္းေပါင္းက ဆိုက္ကားနင္းတတ္ပါ့မလား။ ဇာတ္နိမ့္တစ္ေယာက္ကေရာ ကားမွာ သူအျမဲနင္းေနက် ေျခနင္းကို လိုက္ရွာေနမွာလား။ ဒါဟာ ေနာက္စရာကိစၥမဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္က ပန္ခ်ာပီရဲ႕ ဂ်ာကင္အက်ႌကုိေတာ့ ဆိုက္ကားသမားဆီကို တပ္ေပးလိုက္တယ္။ အျမင္မွာ သိပ္မလိုက္ဖက္ေပမဲ့ သူ ေႏြးသြားမယ္လို႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ထင္တယ္။ ဟုတ္တယ္ ကၽြန္ေတာ့္ စုတ္ခ်က္မွာ ေႏြးေထြးမႈေလးနည္းနည္း စြက္လိုက္တယ္။
ကၽြန္ေတာ္က အဲ့ဒီေနရာမွာ ခဏရပ္ၿပီး မီးပြိဳင့္မိေနတဲ့ ကားေတြကို ၾကည့္ေနမိတယ္။ ကားတင္မဟုတ္ဘူး ဆိုက္ကားေတြ၊ ဆိုင္ကယ္ေတြေရာပဲ။ သူတို႔အားလံုး အေပၚက မီးအနီေရာင္ကို သည္းသည္းမဲမဲ စိုက္ၾကည့္ေနၾကတယ္။ သူတို႔အားလံုး ရပ္ေနၾကတယ္။ အမွန္ေတာ့ ကမၻာေပၚက ရွိရွိသမွ် ေရြ႕လ်ားေနတဲ့ အရာေတြကို ဓါတ္ပံုရိုက္သလို ရပ္ပစ္လိုက္လို႔ ရတာခ်ည္းပဲ။ ဆိုပါေတာ့ အခု ကၽြန္ေတာ့္စာကို ဆက္မဖတ္ဘဲ ရပ္ပစ္လိုက္မယ္။ ဘာျဖစ္လဲ၊ ရတာပဲ။ ဆိုလိုတာက သိပ္ၿပီး အေရးႀကီးလွတဲ့ အရာေတြ မဟုတ္ဘူးလို႔ ေျပာခ်င္တာပါ။ ဒါေပမဲ့ ဘာျဖစ္လို႔ ဆက္ဖတ္လဲ။ ဖတ္ခ်င္လို႔လား။ ေရွ႕မွာဘာရွိမလဲသိခ်င္တဲ့ စိတ္၀င္စားမႈေၾကာင့္လား။ ဖတ္ေနက်မို႔လို႔ အပ်င္းေျပ ဖတ္ေနမိတာလား။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ခဏတျဖဳတ္ရပ္ပစ္လိုက္လို႔ေတာ့ အေရးမႀကီးတာ ေသခ်ာပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ အဲ့ဒီအေရးမႀကီးတာကကို လုပ္ဖို႔ခက္တဲ့ ကိစၥပဲ။ ေရြ႕လ်ားေနတဲ့ ယာဥ္ေတြဟာ အလိုဆႏၵေတြခ်ည္းပဲ။ ခဏေလာက္ရပ္လိုက္ရရင္ကို အလိုဆႏၵေတြဟာ တရုန္းရုန္းျဖစ္လာတယ္။ ေရွ႕ကိုပဲ တိုးထြက္ခ်င္ေနတယ္။ ဒီနည္းအတိုင္း ယာဥ္အမ်ဳိးမ်ဳိးေပၚက လူေတြ လမ္းမေပၚမွာ စီးဆင္းေနၾကတယ္။ ေတာ္ၿပီ၊ ကၽြန္ေတာ့္အေတြးစကို သည္ေနရာမွာျဖတ္မယ္။ ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း ဆက္ေလွ်ာက္ဦးမယ္။ အမွန္ေတာ့ ဒီမီးပြိဳင့္နားကေန ကၽြန္ေတာ္ လမ္းျဖတ္ကူးရမွာပဲ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ မကူးျဖစ္လိုက္ဘူး။ အေၾကာင္းက လမ္းလယ္ေခါင္အေရာက္မွာ ရုတ္တရက္ မီးပြိဳင့္စိမ္းသြားမွာ ေၾကာက္လို႔ပဲ။ တည္ၿငိမ္မႈပ်က္ျပားေစတဲ့ ေျပးေျပးလႊားလႊားအလုပ္ေတြ ကၽြန္ေတာ္ မလုပ္ခ်င္ဘူး။ ေအးလည္းေအးေနတယ္ မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ္ဆက္ေလွ်ာက္လာတယ္။ လမ္းေဘးအိမ္သာက အနံ႔အသက္တခ်ဳိ႕ရလို႔ အသက္ခဏေအာင့္လိုက္တယ္။ ဓါတ္တိုင္ေလးငါးတိုင္အကြာေရာက္မွ ကၽြန္ေတာ္ လမ္းကူးလိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ တစ္ဘက္ရပ္ကြက္ရဲ႕ ေမွာင္ရိပ္က်ေနတဲ့ လမ္းၾကားေလးထဲ ၀င္လာလိုက္တယ္။ လူေတြကားေတြ ရွင္းသြားပါၿပီ။ တိတ္ဆိတ္ေမွာင္မိုက္ေနတယ္။ ခုက်မွ ပိုေအးလာသလို ခံစားရတယ္။ အဲ့ဒီလမ္းၾကားေလးရဲ႕ အလယ္ေခါင္တည့္တည့္မွာ ကၽြန္ေတာ္ အမည္မေခၚတတ္တဲ့ အပင္ႀကီးတစ္ပင္ ကတၱရာလမ္းကို ေဖါက္ထြက္ၿပီး ေပါက္ေနတယ္။ အျမင္အရ ေျပာရတာပါ။ တကယ္ေတာ့ အပင္ႀကီးကိုမလွဲခ်င္တာနဲ႔ ကတၱရာခင္းတဲ့အခ်ိန္မွာ ၀ိုက္ၿပီးခင္းထားခဲ့တာလည္း ျဖစ္ခ်င္ျဖစ္မယ္။ ဒါမွမဟုတ္ အပင္ႀကီးကပဲ လမ္းလယ္ေခါင္တည့္တည့္မွာ မရိုမေသ ေပါက္ေနတာလား၊ လမ္းကပဲ အပင္ႀကီးတည့္တည့္ ဇြတ္တိုးတာလားဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္ ေသေသခ်ာခ်ာ မသိဘူး။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ကား၀င္မရတဲ့လမ္းမွာ ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အပင္ႀကီးကိုေကြ႕၀ိုက္ၿပီး ေအးေအးေဆးေဆး လမ္းေလွ်ာက္ႏိုင္တယ္။ ၿပီးရင္ ဘယ္ဘက္ကို ခ်ဳိးရမယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပန္းျခံေလးဆီ သြားၾကမယ္ေလ။
ခန္႔မွန္းေျခ ေျခလွမ္းတစ္ေထာင္ေလာက္ လွမ္းၿပီးေနာက္ေတာ့ ပန္းျခံေလးကို လွမ္းျမင္ရတယ္။ အရင္ညေတြကလိုပါပဲ လူတစ္ေယာက္မွ မရွိဘူး။ ပန္းျခံထဲ ကၽြန္ေတာ္ လွမ္း၀င္လိုက္တယ္။ ျမက္ခင္းေပၚက ႏွင္းေတြေၾကာင့္ ဖိနပ္ပါးပါးေလးစီးထားတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ေျခေထာက္မွာ စိုစြတ္စြတ္ျဖစ္လာတယ္။ ဖိနပ္စီးတယ္ဆိုေပမယ့္ ဖိနပ္က ျမင္းတို႔၊ ကားတို႔၊ ရိုလာကိုစတာတို႔၊ ေလယာဥ္တို႔လို အလိုလိုေရြ႕ေနတာမ်ဳိးေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္ဘာသာ ေလွ်ာက္ရတာပါ။ ဟုတ္ပါတယ္ သိၿပီးသားေတြကို ထပ္ထပ္ေျပာမိသလိုျဖစ္ေနၿပီ။ ဖိနပ္က ကၽြန္ေတာ့္ကို သည္ေနရာကို ေခၚလာတာမဟုတ္ဘူးလို႔ ေျပာခ်င္တာက အဓိကပါ။ ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္သာ ဖိနပ္ေလး သည္ေနရာကို ေရာက္လာရတာ။ ခုနကေတြ႕ခဲ့တဲ့ လမ္းေပၚက ယာဥ္ေတြနဲ႔ မတူဘူးလို႔ ေျပာခ်င္တာ။ ထားပါေတာ့။ ကၽြန္ေတာ္က အဲ့ဒီ လူသူမရွိတဲ့ ပန္းျခံေလးထဲကို လွမ္း၀င္လိုက္တယ္။ အဲ့ဒါကို ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္လို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အတူၾကည့္ၾကမယ္ေလ။ ဆုိပါေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ခုံတန္းလ်ားေလးေပၚ ထိုင္ေနတယ္။ ခံုေပၚမွာ ႏွင္းစက္ေတြ တင္ေနလို႔ နည္းနည္းေတာ့ ေအးတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ပန္းခ်ီကားထဲမွာ အေအးဓါတ္ကို ထူထူေလးထည့္ဆြဲထားတယ္။ ၿပီးေတာ့ ပန္းျခံအလယ္တည့္တည့္က မီးတိုင္ႀကီးကို ကၽြန္ေတာ္ ေမာ့ၾကည့္ေနမယ္။ မီးတိုင္ႀကီးက အႀကီးႀကီး။ အ၀ါေရာင္။ ပန္းျခံစည္းရိုးတစ္ေလွ်ာက္မွာ မီးတိုင္ငယ္ေလးေတြ ေနရာတက် တန္းစီေနတယ္။ သူတို႔က အျဖဴေရာင္။ အဲ့ဒါေတြ အလယ္မွာ ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း ထင္းထင္းႀကီး၊ ဒါမွမဟုတ္ ထီးထီးႀကီး ျဖစ္ေနတယ္။ ဟုတ္တယ္ အသံကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ထည့္မဆြဲဘူး၊ ၿငိမ္သက္အထီးက်န္တဲ့သေဘာကို ေပၚလႊင္ေအာင္ ရည္ရြယ္ခ်က္ရွိရွိ တိတ္ခိုင္းထားမယ္။ ၿပီးေတာ့ ပန္းျခံရဲ႕ ေထာင့္တစ္ေနရာ ျမက္ခင္းေပၚမွာ ေကြးေကြးေလးအိပ္ေနတဲ့ ေခြးအျဖဴေလးတစ္ေကာင္ ဆြဲမယ္။ ေခြးကေလးက ခ်စ္စရာေလးပါ။ အရင္တစ္ေန႔က ကၽြန္ေတာ္က သူ႔ကို သြားေခၚတယ္။ သူက ကၽြန္ေတာ့္ကို မာန္ဖီတယ္။ အဲ့ဒါနဲ႔ ဒီေန႔ေတာ့ သူ႔ကို မေခၚေတာ့ဘူး။ စကားမစပ္ ဒါေတြဟာ ကၽြန္ေတာ့္ပန္းခ်ီကား ေဘာင္ထဲက ကင္းဗတ္စေပၚမွာ အကုန္ပါေနပါတယ္။ အခ်ိန္ေတြကိုပါ ထည့္ဆြဲထားတယ္။ အျခားတစ္နည္းနဲ႔ မွတ္ဉာဏ္လို႔ ေခၚခ်င္လည္း ေခၚေပါ့။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ဘက္ျခမ္းမွာ ကေလးေတြကစားတဲ့ အခက္အခဲေက်ာ္တဲ့ တန္းေတြ၊ ဘားေတြ ရွိတယ္။ ဒန္းေလးေတြ၊ ေလွ်ာေလးေတြရွိတယ္။ ကစားမယ့္ ကေလးေတြမရွိေတာ့ အခက္အခဲေတြဟာလည္း သူတို႔ကို ေက်ာ္ျဖတ္မယ့္သူ မဲ့ေနရွာတယ္။ အခက္အခဲခ်ည္းသီးသန္႔ ျမင္ေနရတဲ့ ျမင္ကြင္းဟာ စိတ္မေကာင္းစရာ၊ ရယ္စရာပါပဲ။ ေလွ်ာကေလးေတြ၊ ဒန္းကေလးေတြကေရာ ဘာထူးလဲ။ ကစားမယ့္သူေတြ မရွိတဲ့အခါ အေပ်ာ္ေတြဟာ ငုတ္တုတ္ထိုင္ေနၾကရတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ထိုင္ေနတဲ့ ခံုတန္းကို ၾကည့္ရင္ေတာင္ ေနရာလြတ္ေတြ ပိုေနတယ္။ အမွန္ေတာ့ ႏွစ္ေယာက္ထိုင္ခံုမွာ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ ဆြဲထားတာကိုး။ ပန္းခ်ီမွာ လြတ္ေနတဲ့ ဗလာနယ္ေတြဟာ တမင္ထည့္ထားတာ ဆိုသလိုမ်ဳိးပဲ။ ကၽြန္ေတာ္က ေနရာလြတ္ေတြကို တမင္ ခ်န္ထားမယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ပန္းခ်ီကားကို အဲ့ဒီလို အႏုစိတ္နဲ႔ စိတ္ပါလက္ပါ ခ်ယ္မႈန္းေနလိုက္တယ္။ ဘယ္ညာေပၚေအာက္ ေတြသာမက အတိတ္အနာဂတ္ေတြထိပါ ပါ၀င္တဲ့ ကင္းဗတ္အတြင္းထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ နစ္ေျမာေနတယ္။ ဘယ္ေလာက္ၾကာသြားမွန္း မသိဘူး။ ေနာက္ဆံုး ကၽြန္ေတာ္ထိုင္ေနတဲ့ ခံုတန္းလ်ားဆီကို ျပန္ေရာက္လာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အလန္႔တၾကားျဖစ္သြားမိတယ္။ အစက ေျပာခဲ့သလိုပဲ သဘာ၀ရဲ႕ တေရြ႕ေရြ႕ ေရြ႕လ်ားတတ္တဲ့သေဘာကို ကၽြန္ေတာ္ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ထပ္ေမ့သြားတာပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ ထိုင္ေနတဲ့ ခံုတန္းေပၚမွာ ကၽြန္ေတာ္ မရွိေတာ့ဘူး။ လူတစ္ေယာက္ထိုင္ခဲ့တယ္ဆိုတဲ့ သက္ေသသာဓကအျဖစ္ ႏွင္းစက္ေလးေတြ ကြက္ေနတဲ့ ဖင္ေနရာစာပါ မရွိေတာ့ဘူး။ ႏွင္းအသစ္ေတြ ျပန္တင္ေနတာျဖစ္ေကာင္းျဖစ္ႏိုင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဘယ္တုန္းက ျပန္သြားသလဲဆိုတာ မိနစ္လက္တံကို ကံေကာင္းေထာက္မစြာ ဖမ္းမိသလို ကၽြန္ေတာ္ မဖမ္းမိလိုက္ဘူး။
အခုေတာ့ အေအးေရာင္ ပန္းျခံထဲမွာ အခက္အခဲအတားအဆီး တခ်ဳိ႕ရယ္၊ ေပ်ာ္ရႊင္မႈ တခ်ဳိ႕ရယ္၊ အေအးဓါတ္ရယ္၊ ေခြးတစ္ေကာင္ရယ္၊ လြတ္ေနတဲ့ ဗလာနယ္ေတြရယ္၊ အေရာင္ဆင္ ေရးဆြဲထားတဲ့ မီးတိုင္ေတြရယ္၊ ၿပီးေတာ့ ျမက္ခင္းရယ္ ဒါေတြပဲ က်န္ခဲ့ေတာ့တယ္။ အဲ့ဒီေန႔က ကၽြန္ေတာ္ျပန္သြားတဲ့အခ်ိန္ကို ကၽြန္ေတာ္ သတိမထားလိုက္မိဘူး။
ေတဇာ (လေရာင္လမ္း)
ဒီဇင္ဘာ ၂၇၊ ၂၀၁၀
စိတ္၀င္တစားဖတ္သြားပါတယ္.
ReplyDeleteသာမန္နဲ႔မတူတဲ႔ ေရးဟန္ေလးေတြက ထူးျခားဆန္းသစ္ေစပါတယ္..
ကိုယ္က မေရးတတ္ေပမဲ႔ ဒီလိုေရးတတ္သူ၊ ေတြးတတ္သူေတြကို အားက်တယ္..
နာရီက မိနစ္လက္တံကမွ သူ႔ရဲ႕ ခိုးေခ်ာင္ခိုး၀ွက္ေရြ႕လ်ားမႈကို တိုက္ဆိုင္ရင္ ဖ်ပ္ခနဲ ျမင္လိုက္ႏိုင္ေသးတယ္။ ပန္းခ်ီကားထဲက ခိုးေၾကာင္ခိုး၀ွက္ေပ်ာက္သြားတာ သတိထားဖတ္ေနရင္းနဲ႔ကို လြတ္ထြက္သြားတယ္။
ReplyDelete