Skip to main content

အခု ... ?

အခုဘာျဖစ္ေနတာလဲ...? ကၽြန္ေတာ္ေမးပါရေစ၊ ခင္ဗ်ားသိလား။ အခု ကၽြန္ေတာ္စာေရးေနတယ္။ ေလးေၾကာင္းေျမာက္၀ါက်ကို ေရာက္ၿပီ။ အခု ငါးေၾကာင္းေျမာက္။ ေဟာ... ေျခာက္ေၾကာင္း...! မဟုတ္ေသးဘူး... ကၽြန္ေတာ္က ေရးေနတာေတာ့ဟုတ္ပါၿပီ၊ ခင္ဗ်ားက ဖတ္ေနတာပဲ။ ရွစ္ေၾကာင္းေျမာက္၀ါက်ကိုဖတ္ေနၿပီ။ အခု ကိုးေၾကာင္းေျမာက္....။ ဒါလည္း မဟုတ္ေသးပါဘူး။

ငယ္ငယ္က ေလာက္စာလံုးေလးေတြကို ပစ္ေဆာ့တဲ့ ကစားနည္းေဆာ့တယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ပိစိေကြးေလး...။ သူငယ္တန္းေက်ာင္းသားေလးေပါ့။ ရြာက တျခားကစားေဖာ္သူငယ္ခ်င္းေတြက အကုန္ အသက္ႀကီးမွ ေက်ာင္းတက္ၾကတာ...။ ကၽြန္ေတာ့္ထက္ ေလးငါးႏွစ္ ႀကီးၾကတဲ့ လူေတြခ်ည္းပဲ။ သူတို႔က လက္လည္းတည့္တယ္...။ ကစားတုိင္း ကၽြန္ေတာ္ ရႈံးတာခ်ည္းပဲ။ ေလာက္စာလံုးက ရႊံ႕ေစးေစးပိုင္ပိုင္ကို ကိုယ္တိုင္ရွာတူးၿပီး စိတ္ရွည္လက္ရွည္လံုးထားရတာ...။ ကၽြန္ေတာ့္ ေလာက္စာလံုးေလးေတြ ရႈံးရင္ ႏွေမ်ာတယ္။ အဲဒါေပမဲ့ မကစားလို႔လဲ မျဖစ္ျပန္ဘူး။ ေန႔တိုင္းကစားလာတာ...။ ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ေလာက္စာလံုးေလးေတြ ရွိေနတယ္ေလ...။ ဒီေန႔ မပါေသးဘူး ေျပာလို႔လဲ မျဖစ္ျပန္ဘူး။ မင္း ငေၾကာက္ပဲလို႔ အေျပာခံရမွာလည္း စိုးတယ္။ ေဆာ့ရင္လည္း က်ိန္းေသေပါက္ရႈံးမွာပဲ။ နည္းနည္းရႈံးနဲ႔ မ်ားမ်ားရႈံး ဒါပဲကြာတယ္။ အရႈံးနည္းေအာင္ ႀကိဳးစားဖို႔ပဲရွိတယ္။ ေန႔တုိင္း ရႈံးသြားတဲ့ ေလာက္စာလံုးေလးေတြ ျပန္ျပန္လံုးရတာက အလုပ္တစ္ခုလို ျဖစ္ေနတယ္။ သူတို႔ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ဆီက ႏိုင္သြားတဲ့ ေလာက္စာလံုးေလးေတြနဲ႔ ၾကက္ကေလးငွက္ကေလးေတြ လိုက္ပစ္ၾကမွာေပါ့။ ေခ်ာင္ပိတ္မိသလို ျဖစ္ေနတယ္။ ဒီကစားနည္းကို ကၽြန္ေတာ္မေဆာ့ခ်င္ေတာ့ဘူး။ ထြက္လိုက္ၿပီး ေဘးကထိုင္ၾကည့္ေနခ်င္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ထြက္လို႔မရဘူး။



♀ ♀ ♀ ♀ ♀

အခုဘာျဖစ္ေနတာလဲ??? ဆိုေတာ့ .... ကၽြန္ေတာ္ စာေရးေနတယ္ေပါ့။ ခင္ဗ်ားက

ကၽြန္ေတာ္ေလွ်ာက္ေရးေနတာေတြ လိုက္ဖတ္ေနတယ္ေပါ့...။ ေနပါဦး ကၽြန္ေတာ္က ဘာလို႔ ဒီအခ်ိန္၊

ဒီေနရာမွာ ဒီစာေတြ ေရးေနရတာပါလိမ့္ ??? ခင္ဗ်ားကေရာ... အဲဒီအခ်ိန္...အဲဒီေနရာမွာ... ဘာျဖစ္လို႔

ဒီစာေတြ ဖတ္ေနရတာလဲ ??? အခုျဖစ္ေနတာ ဘာႀကီးလဲ ???

♀ ♀ ♀ ♀ ♀

အဲဒီအေတြ႕အၾကံဳနဲ႔ယွဥ္ၿပီး ... အဲဒီအရြယ္ထဲက ျဖစ္တည္မႈရဲ႕ ထြက္ေပါက္မဲ့ျခင္းကို ကၽြန္ေတာ္သတိျပဳခဲ့ မိတယ္။ လူျဖစ္လာမွ အေမ့ဗိုက္ထဲျပန္၀င္လို႔လဲ မရေတာ့ဘူး။ ျဖစ္ခ်င္ရာျဖစ္ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုသတ္ေသလိုက္ျပန္ ရင္လည္း က်န္ရစ္သူေတြက ငေၾကာက္လို႔ ကင္ပြန္းတပ္ၾကဦးမယ္။ အဲဒီအခ်ိန္တုန္းကေတာ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကို သတ္ေသတဲ့ကိစၥအထိ မစဥ္းစားမိခဲ့ဖူးေပါ့...။ ရိုးရိုးရွင္းရွင္းပဲ... “ထြက္လို႔မရတဲ့ ကစားပြဲထဲ ငါေရာက္ေနရတယ္။ ဘာလို႔ ငါက မကစားခ်င္ဘဲ ကစားေနရတာလဲ။ အ႐ႈံးခံၿပီး ကစားေနရတာလဲ။ ငါ့ကို ဘယ္သူက ဒီလိုကစား၀ိုင္းထဲ အတင္းဆြဲသြင္းထားတာလဲ။ ေဘးကေန ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးထိုင္ၿပီး သူတို႔ကစားတာကိုပဲ ထိုင္ၾကည့္ေနရရင္ အရမ္းေကာင္းမွာပဲ...။ အခုဘာျဖစ္ေနတာလဲ ??? ”

ဒီလိုေျပာလို႔... ဘ၀ရဲ႕အဓိပၸာယ္ကို ငယ္ငယ္ေလးထဲက ေမးခြန္းထုတ္ခဲ့တယ္ဆိုၿပီး ကိုယ္ရည္ေသြးခ်င္တာ၊ ဉာဏ္ႀကီးရွင္လို႔ အထင္ခံခ်င္တာေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ဒီလို မဟုတ္ဖူးလို႔ ျပန္ရွင္းေနရတာလဲ... ကၽြန္ေတာ့္ကို အထင္လြဲမွာစိုးလို႔ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ လြဲခ်င္လဲ လြဲေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္က ဘာတတ္ႏိုင္မွာလဲ။ အဲ... ခင္ဗ်ားကၽြန္ေတာ့္ကို ကိုယ္ရည္ေသြးတယ္လို႔ ထင္သြားတဲ့အခ်ိန္မွာ ... ေနာက္ဆက္လာမယ့္ စာသားေတြကိုလည္း အခ်ဥ္ေပါက္တဲ့ စိတ္ထားနဲ႔သာ သံုးသပ္ေတာ့မွာ။ ဒါမ်ဳိးက်ေတာ့လည္း သိပ္မေကာင္းေသးဘူး ထင္မိလို႔။

တကယ္တန္းက်ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က တစ္စံုတစ္ေယာက္အတြက္၊ စာဖတ္သူအတြက္၊ ခင္ဗ်ားအတြက္ ရည္ရြယ္ၿပီး ေရးလိုက္တာမ်ဳိးေတာ့လဲ မဟုတ္ဘူး။ ဒါဆို ေရးေနရတဲ့ရည္ရြယ္ခ်က္က ဘာလဲလို႔ ေမးမယ္ဆိုရင္ ေရးေနတာကကို ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ရည္ရြယ္ခ်က္လို႔ ျပန္ေျဖရမွာပဲ။ ဟုတ္တယ္ ခင္ဗ်ားအက်ဳိးရွိရာ ရွိေၾကာင္း အေရးအသားတစ္ခုခု ကၽြန္ေတာ္ ေရးႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူး။ ေရးႏိုင္ေအာင္လဲ ႀကိဳးစားမွာမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အားလံုး ထြက္ေပါက္ပိတ္ေနၿပီးသားပဲ...။ အားလံုး အတူတူနဲ႔ အႏူႏူခ်ည္းပဲ။ ဒါကို လူတတ္ႀကီးလုပ္ၿပီး ေရွ႕က လမ္းျပသလိုလို အခ်ဳိးမ်ဳိးခ်ဳိးေနလို႔လဲ ဘယ္ေကာင္းမလဲ။ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီလို ထြက္ေပါက္ပိတ္ေနတဲ့အေၾကာင္းေလးကို ကိုယ့္ဟာကို ဖြင့္ဟၾကည့္ေနတာပါ။

အခုဘာျဖစ္ေနတာလဲ ??? ခင္ဗ်ားက ကၽြန္ေတာ္ ေလွ်ာက္ေရးထားတာေတြကို လိုက္ဖတ္ေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ေလွ်ာက္ေရးေနတယ္။ စာလံုးေတြေပၚကတဆင့္ အျပင္မွာ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ျမင္လိုက္ရသလို ခင္ဗ်ားနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ခ်င္းဆိုင္ေနတယ္။ ဒါေပမဲ့ ခင္ဗ်ားနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ဟာ နီးစပ္မႈမရွိဘူး။ လံုး၀ျခားနားေနတယ္။ လံုး၀ ဆက္သြယ္ခ်က္မရွိဘူး။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ ကာလနဲ႔ေဒသက ျခားနားသြားၿပီကိုး။ ကၽြန္ေတာ္က ဒီစာကို ေရးၿပီးခဲ့ၿပီ။ ခင္ဗ်ား အခုဖတ္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္ဒီစာေရးေနတဲ့အခ်ိန္မဟုတ္ ေတာ့ဘူး။ ေနရာခ်င္းလဲ မတူႏိုင္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ သက္ရွိထင္ရွားရွိေနေသးရဲ႕လားေတာင္ မေသခ်ာေတာ့ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ဒီပို႔စ္ကို တင္တဲ့ေန႔ကို ခင္ဗ်ား ျပန္ၾကည့္ၿပီး ခင္ဗ်ားအခုေရာက္ေနတဲ့ သကၠရာဇ္နဲ႔ ခ်ိန္စက္ၾကည့္ရ ဦးမယ္။ ႏွစ္ေပါင္း (၅၀) ေလာက္ကြာဟေနရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မရွိေတာ့ဘူးဆိုတာ ေသခ်ာသေလာက္ရွိၿပီလို႔ သာ မွတ္ေပေတာ့။ ဒီဘေလာ့ဂ္ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ေသသြားလည္း က်န္ရွိေကာင္း က်န္ရွိေနႏိုင္ေသးတာကိုး။ ဒီေတာ့ ဒီစာလံုးေလးေတြေပၚကေန ခင္ဗ်ားနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ ပတ္သက္မႈတစ္စံုတစ္ရာေတာ့ ရွိသြားခဲ့ၿပီေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ခင္ဗ်ားက ခင္ဗ်ားပဲ။ ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ခ်င္း နားလည္မႈ မရွိဘူး။ တကယ္ေတာ့ လူသားအားလံုးဟာ သက္သက္စီခ်ည္းပဲ။ ေရေလာဂ်စ္လို ေရာစပ္သြားတာမ်ဳိးမွ မဟုတ္တာ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔အားလံုးဟာ တသီးတျခား တည္ရွိေနၾကတဲ့ ေရညွိတက္ေက်ာက္တံုးေတြပဲ...။

သန္းေျခာက္ေထာင္ေက်ာ္ လူသားတစ္ေယာက္ခ်င္းစီဟာ ကိုယ္စီကိုယ္ငွ အထီးက်န္ေနၾကတာခ်ည္းပဲ။ ခင္ဗ်ားရဲ႕ စိတ္ခံစားမႈကို ခင္ဗ်ားပဲ ခံစားႏိုင္တာကိုး...။ မွန္းဆၿပီး ကိုယ္ခ်င္းစာျပလို႔ရေပမဲ့ သူက တကယ္ခံစား ရတာမဟုတ္ဘူး။ ခင္ဗ်ားအေမဆံုးတာ ကၽြန္ေတာ့္အေမဆံုးတာမဟုတ္ဘူး။ (ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွမေတြကေတာ့ ျခြင္းခ်က္ေပါ့) ကၽြန္ေတာ္က စိတ္မေကာင္းခ်င္ေယာင္ေဆာင္ျပလို႔ရေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ခံစားရတာက ခင္ဗ်ားအတြက္ “စိတ္မေကာင္းမႈ” ပဲ။ ခင္ဗ်ားလို မိခင္အတြက္ “အႀကီးအက်ယ္၀မ္းနည္းေနတဲ့စိတ္” ခံစားရတာမဟုတ္ဘူး။ ခင္ဗ်ားလို နင့္နင့္သီးသီးခံစားခ်က္မ်ဳိး ကၽြန္ေတာ့္မွာ ရွိေနမွာမဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ဟန္ေဆာင္ထားရတယ္။ တျခားအရာေတြ အားလံုးလည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္းပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ လူဦးေရျပည့္ၾကပ္ေနတဲ့ကမၻာႀကီးေပၚမွာ ေၾကာက္ခမန္းလိလိ အထီးက်န္ေနၾကတယ္။ အထီးက်န္ျခင္း က်ိန္စာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဆီမွာ သင့္ေနခဲ့တယ္။

♀ ♀ ♀ ♀ ♀

ကံေကာင္းတာက လူေတြရဲ႕ ေၾကာက္ရြံ႕တုန္လႈပ္စရာ အထီးက်န္မႈႀကီးကို မိမိကိုယ္ကိုမိမိ

လွည့္စားျခင္းနဲ႔ အေပၚယံေရႊမႈန္ၾကဲမႈေတြနဲ႔ လူသားအမ်ားစုဟာ ဖာေထး ႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္။ ေႏြးေထြးမႈ၊

ၾကင္နာမႈ၊ ကိုယ္ခ်င္းစာတရားစတဲ့ ခ်ဳိပ်စ္ပ်စ္စကားလံုးေတြနဲ႔ နားလွည့္ပါးရိုက္

လုပ္ထားႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္။

♀ ♀ ♀ ♀ ♀

အဆံုးစြန္ေျပာရရင္ ခ်စ္တင္းႏွီးေႏွာရာမွာေတာင္ ေယာက္်ားေလးနဲ႔ မိန္းကေလးဟာ ပိုမိုရင္းႏွီးသြားၾကတာမ်ဳိး မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ္ခႏၶာခ်င္းသာ ကူးလူးဆက္ဆံမႈရွိၿပီး စိတ္ခ်င္းက ကမၻာျခားေနဆဲပဲရွိေသးတယ္။ အဆံုးစြန္ေက်နပ္သာယာမႈ (Orgasm) ကိုေတာင္ တစ္ၿပိဳင္နက္ ခံစားခ်င္မွ ခံစားရႏိုင္တာမ်ဳိး...။ ဒီေတာ့ ဒီကိစၥဟာ ေၾကာက္စရာႀကီးမဟုတ္ဘူးလား။ ကံေကာင္းတာက လူေတြရဲ႕ ေၾကာက္ရြံ႕တုန္လႈပ္စရာ အထီးက်န္မႈႀကီးကို မိမိကိုယ္ကိုမိမိ လွည့္စားျခင္းနဲ႔ အေပၚယံေရႊမႈန္ၾကဲမႈေတြနဲ႔ လူသားအမ်ားစုဟာ ဖာေထး ႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္။ ေႏြးေထြးမႈ၊ ၾကင္နာမႈ၊ ကိုယ္ခ်င္းစာတရားစတဲ့ ခ်ဳိပ်စ္ပ်စ္စကားလံုးေတြနဲ႔ နားလွည့္ပါးရိုက္ လုပ္ထားႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္။ အေကာင္းျမင္၀ါဒ (Optimism) နဲ႔ ဒီအျဖစ္ဆိုးႀကီးကို က်ားကန္ထားႏိုင္ခဲ့ၾကတယ္။ အရင္ထဲက ယံုခ်င္ခ်င္ျဖစ္ေနတဲ့ လူသားေတြက သၾကားအုပ္ထားတဲ့ အခါးဆံုးေဆးလံုးေတြလို မ်က္စိမွိတ္မ်ဳိခ်လိုက္ၾကတယ္။ လူအမ်ားစုက မခါးၾကဘူး။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ခါးတယ္။ ဒီေဆးလံုးကို ကၽြန္ေတာ့္မွာ ခါးခါးသီးသီး ေသာက္မ်ဳိရတယ္။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္ ေသမသြားဘူး။ ခါးခါးႀကီးအသက္ရွင္ ေနရတယ္။ ဒီကစားပြဲမွာ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ အရင္းပ်ံထားတဲ့ သူငယ္ခ်င္းမရွိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ေန႔တိုင္း ေလာက္စာလံုးလံုးေနရတယ္။

ဘုရင့္ေနာင္က ေနာင္ရိုးတိုက္ပြဲမွာ ေဖာင္ဖ်က္ခဲ့တာ ေကာင္းတယ္။ ဘုရင့္ေနာင္ေဖာင္ဖ်က္တဲ့ဗ်ဴဟာကို လက္ေတြ႕ဘ၀မွာအသံုးခ်ဖို႔ ေလွ်ာက္အၾကံေပးတာေတာ့ မဆီေလ်ာ္ဘူး။ ဘယ္ေဖာင္ကို ကၽြန္ေတာ္တို႔က သြားဖ်က္ရမွာလဲ။ ေမြးကင္းစကေလးဘ၀ထဲက အေမ့ဗိုက္ထဲ ျပန္၀င္လို႔ မရေတာ့ဘူး။ ေသမွပဲ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီကထြက္သြားလို႔ရေတာ့မွာ။ ကၽြန္ေတာ့္ေလာက္စာလံုးေလးေတြ ကုန္မွ ကၽြန္ေတာ္ အိမ္ျပန္လို႔ရမွာ။ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ႀကိဳးစားတဲ့ ကစားသမားေတြျဖစ္ခဲ့သားပဲ။ လက္မတည့္ေပမဲ့ ေခါင္ကို ခ်ိန္ပစ္ခဲ့သားပဲ။ မထိတာေတာ့ မတတ္ႏိုင္ဘူးေပါ့။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ ပေရာ္ဖက္ရွင္နယ္ေတြပဲ။ ကစားပြဲကသာ ေနာင္ရိုးတိုက္ပြဲထက္ပိုၿပီး ရက္စက္ခဲ့လို႔သာ...။ အသက္ရွင္လ်က္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အိမ္မျပန္ၾကရဘူး...။

အခုဘာျဖစ္ေနတာလဲ ??? ခင္ဗ်ားက ကၽြန္ေတာ္ တခ်ိန္ခ်ိန္က ေလွ်ာက္ေရးထားခဲ့တာေတြကို ဖတ္ေနတယ္။ အခု ကၽြန္ေတာ္က ေလွ်ာက္ေရးေနတယ္။ ခင္ဗ်ားနဲ႔ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ဟာ အခ်ိန္ရယ္ေနရာရယ္ မတူကြဲျပားေနတဲ့ အေ၀းဆံုးအရပ္က လူသားႏွစ္ေယာက္ပဲ။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဒီစကားလံုးေတြေပၚမွာ အၾကည့္ခ်င္းလာဆံုေန ၾကတယ္။ ခင္ဗ်ားအေၾကာင္း ကၽြန္ေတာ္မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္း ခင္ဗ်ားမသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ တစိမ္းေတြပဲ...။ ကၽြန္ေတာ့္ေၾကာင့္ ခင္ဗ်ားရဲ႕ ေဆးလံုးက သၾကားကပ္ေလး အဖတ္လိုက္ကြာက်သြားမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ မလိုလားဘူး။ တကယ္ပါ ခင္ဗ်ားကို ခါးမသြားေစခ်င္ဘူး။ ဒါေပမဲ့... ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ္ ခါးတဲ့ အေၾကာင္းသာ ေျပာေနတာပါ။ ကၽြန္ေတာ့္မွာ ရည္မွန္းခ်က္ႀကီးႀကီးမားမားမရွိဘူး။

♀ ♀ ♀ ♀ ♀

ကစားပြဲကသာ ေနာင္ရိုးတိုက္ပြဲထက္ပိုၿပီး ရက္စက္ခဲ့လို႔သာ...။ အသက္ရွင္လ်က္ ကၽြန္ေတာ္တို႔

အိမ္မျပန္ၾကရဘူး...။

♀ ♀ ♀ ♀ ♀


ေၾသာ္... ဒါနဲ႔ ရည္မွန္းခ်က္ဆုိတာ ထားရမယ္လို႔ ခင္ဗ်ား ဖတ္ဖူးခဲ့တာ သတိရသြားၿပီလား။ ကၽြန္ေတာ္ ခင္လို႔ သတိေပးမယ္ဗ်ာ... အဲဒါ လိမ္ညာလွည့္စားျခင္း သက္သက္ပဲဗ်။ အားလံုး၀ိုင္းလိမ္ညာေနၾကတာ။ အလိမ္ခံရတဲ့လူေတြကလဲ တျခားလူေတြကို ျပန္လိမ္။ သူတို႔ကထပ္လိမ္နဲ႔ လိမ္တာေတြလိမ္ယွက္ေနတာ။ လိမ္ရင္းလိမ္ရင္းနဲ႔ အမွန္လိုလိုျဖစ္လာတဲ့ အရာေတြထဲမွာ ဒါလဲပါတာေပါ့။ တကယ္ေတာ့ ရည္မွန္းခ်က္ေတြရဲ႕ ကၽြန္ျပဳျခင္းခံရေစခ်င္လို႔ ခင္ဗ်ားကို ေခ်ာက္တြန္းေနၾကတာဗ်။ အဲဒီရည္မွန္းခ်က္ပန္းတိုင္ေနာက္ တေကာက္ေကာက္လုိက္ရင္း ခင္ဗ်ားရဲ႕ အစစ္အမွန္ခါးသီးမႈေတြကို မေတြးမိဘဲ အခ်ိန္ကုန္သြားေအာင္ လုပ္ထားတဲ့ မႏုႆေဗဒရဲ႕ ပညာသားပါလွတဲ့ ေဆးျမီးတိုတစ္ခုေပါ့။ ေသလုဆဲဆဲ အိုႀကီးအိုမအခ်ိန္မွာ အခ်ည္းအႏွီးကုန္ဆံုးသြားခဲ့တဲ့ အခ်ိန္ေတြအတြက္ ေနာင္တႀကီးစြာရရမယ့္အျဖစ္ဟာ တကယ္၀မ္းနည္းစရာ ေကာင္းလို႔ သတိေပးတာပါ။ တကယ္က ခါးလို႔ မေသသြားဘူး။ ခါးသက္သက္အရသာဟာ ေဆးဘက္၀င္ပါတယ္။ အဲ.... ခင္ဗ်ား ဒီအခ်ိန္အထိေရာက္ေအာင္ ဆက္ဖတ္ေနတုန္းပဲလား။ ခင္ဗ်ားဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေရးတာေတြ ေလွ်ာက္ဖတ္ေနတာလဲ။ ခင္ဗ်ားနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ဟာ ကာလေရာ၊ ေဒသပါ ျခားနားေနပါတယ္လို႔ ခဏခဏေျပာထားၿပီးၿပီေလ...။ ခင္ဗ်ားနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ဟာ ဘယ္ေတာ့မွ နားလည္မႈရွိလာမွာ မဟုတ္တဲ့လူေတြ။ ဒီေတာ့ ဘာလို႔ နားလည္ဖို႔ႀကိဳးစားေနဦးမွာလဲ။ ကၽြန္ေတာ္က အခု စာေရးေနတာ။ တကယ္ေတာ့ စာေရးျခင္းသည္သာ ကၽြန္ေတာ့္ရည္ရြယ္ခ်က္ပါပဲ... ဘာရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ေရးေနတယ္လို႔ မရွိပါဘူး။ အခုဘာျဖစ္ေနတာလဲ??? ဆိုေတာ့ .... ကၽြန္ေတာ္ စာေရးေနတယ္ေပါ့။ ခင္ဗ်ားက ကၽြန္ေတာ္ေလွ်ာက္ေရးေနတာေတြ လိုက္ဖတ္ေနတယ္ေပါ့...။ ေနပါဦး ကၽြန္ေတာ္က ဘာလို႔ ဒီအခ်ိန္၊ ဒီေနရာမွာ ဒီစာေတြ ေရးေနရတာပါလိမ့္ ??? ခင္ဗ်ားကေရာ... အဲဒီအခ်ိန္...အဲဒီေနရာမွာ... ဘာျဖစ္လို႔ ဒီစာေတြ ဖတ္ေနရတာလဲ ???

အခုျဖစ္ေနတာ ဘာႀကီးလဲ ???

◄ ေတဇာ ► စက္တင္ဘာ (၂၁) ၂၀၀၉

Comments

  1. မရွိမဲ့ ရွိမဲ့ သၾကားကပ္ေလး ထပ္ျပီးနည္းနည္း ကြာက်သြားျပန္ျပီဗ်။

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ဂမၻီရၾကက္ေျခ

ဤကမၻာေျမကို ေနာက္သို႔လွည့္ခိုင္းၿပီး အရာရာအသစ္ကျပန္စခြင့္ရွိရင္ အရင္လိုေမွ်ာ္လင့္ခ်က္နဲ႔ ရွင္သန္အားေမြးလိုက္ခ်င္… ။ (ေက်ာ္ဟိန္း) အ၀တ္အထည္ ကိုယ္တစ္ခုဟူေသာ စကားမွ (ေသးေသးေကြးေကြး) ကိုယ္ခႏၶာတစ္ခုသာ အက်ဳံး၀င္ၿပီး အ၀တ္အစားမွ်ပင္ မကပ္ဘဲ ေမြးဖြားလာခဲ့ရၿပီးသည့္ေနာက္ မိမိ၏ ပိုင္ဆိုင္မႈစစ္စစ္တစ္ခုအျဖစ္ ဤကမၻာေျမႀကီးတြင္ လက္ဆုပ္လက္ကိုင္ ျပစရာဟူ၍ လက္သီးဆုပ္လိုက္သည့္အခါတိုင္း လက္ဖ၀ါးထဲတြင္ က်စ္က်စ္ပါေအာင္ ဆုပ္ကိုင္မိေနေသာ ဂမၻီရၾကက္ေျခတစ္ခုသာ သူ႔ တြင္ရွိသည္။ လက္ဖ၀ါးျပင္တြင္ နက္႐ႈိင္းထင္ရွားစြာ ေနရာယူထားေသာ ၾကက္ေျခခတ္တစ္ခု။ လက္သီးဆုပ္လိုက္ခ်ိန္တိုင္း ထိုအရာအား ဆုပ္ကိုင္ေနမိေၾကာင္း သူ အစဥ္အျမဲ သတိျပဳေနခဲ့မိသည္။ ထိုအရာသည္ သူ၏ ပိုင္ဆိုင္မႈစစ္စစ္တစ္ခု ျဖစ္သည္။ သူ၏ ေမြးရာပါ ဥစၥာဓန ျဖစ္သည္။ စင္စစ္ သူက ေရြးခ်ယ္ ရယူထားခဲ့ျခင္းမဟုတ္ဘဲ အလိုလိုရရွိခဲ့ေသာ စြမ္းအင္တစ္ခုသာ ျဖစ္ပါသည္။ ၎သည္ တစ္စံုတစ္ေယာက္က ေရးျခစ္ထားေသာ သာမန္ၾကက္ေျခခတ္တစ္ခုမွ် မဟုတ္ဘဲ စြမ္းအင္တစ္မ်ဳိး ကိန္းေအာင္းေနသည့္ ေမွာ္ဆန္ဆန္အမွတ္အသားတစ္ခုသာ ျဖစ္ေၾကာင္း သူ ေကာင္းစြာ သိရွိခဲ့ၿပီးျဖစ္သည္။ ထိုစြမ္းအင္သည္ သူကိုယ္တိုင္ ေရေရရာရာ မသိရသည့္ အရပ္တစ္ခ

အ႐ူးေရာဂါႏွင့္ မ႐ူးတ႐ူးျပႆနာ

အဂၤလိပ္စကားတြင္ “ရူး” သည့္အေၾကာင္း ရည္ညႊန္းလိုသည့္အခါ ေယဘုယ်အားျဖင့္ ႏွစ္ခါျပန္ မစဥ္းစားဘဲ ပါးစပ္သင့္ရာ အလြယ္တကူ ေျပာဆိုသံုးႏႈန္းတတ္သည့္ စကားလံုး ႏွစ္လံုးရွိပါသည္။ Psychotic ႏွင့္ Neurotic တို႔ ျဖစ္ၾကပါသည္။ ျမန္မာစကားတြင္မူ ႐ူးသည္၊ စိတ္မႏွံ႔ျဖစ္သည္၊ က်ပ္မျပည့္ျဖစ္သည္၊ ေဂါက္သည္ မွအစ အခုေနာက္ပိုင္းတြင္ လူငယ္ အသံုးအျဖစ္ ဆိုက္ကို၀င္သည္ ဟုပါ ကျပားအသံုးအႏႈန္းမ်ား က်ယ္က်ယ္ျပန္႔ျပန္႔ သံုးစြဲလာၾကသည္။ Psychotic ကို “အျပင္းစား စိတ္ေရာဂါ”၊ Neurosis ကို “အႏုစား စိတ္ေရာဂါ” ဟု ေက်ာင္းတုန္းက အလြယ္ မွတ္ခဲ့ရဖူးသည္။ “ကုမရသည့္ အရူး“ ႏွင့္ “ကု၍ရသည့္ အရူး” ဟုလည္း မွတ္သားဖူးသည္။ စိတ္ပညာအရ “အရူးေရာဂါ” Psychosis ႏွင့္ “မရူးတရူး ျပႆနာ” Neurosis  တို႔၏ ကြဲျပားပံုကို ေလ့လာၾကည့္ပါမည္။ Psychosis (အ႐ူးေရာဂါ) စိတ္ပညာရပ္ ေဘာင္အတြင္း အက်ံဳး၀င္သည့္ ေ၀ါဟာရတစ္ခုျဖစ္ေသာ Psychosis သည္ ပံုမွန္ လူမႈေရး လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားကို ဆိုးဆိုးရြားရြား ျဖစ္လာေစသည့္ အရွိတရားႏွင့္ ဆက္သြယ္ခ်က္ ဆံုး႐ႈံးသြားေသာ စိတ္အေျခအေနကို ေခၚညႊန္းသည့္ ပညာရပ္ဆိုင္ရာ ေ၀ါဟာရတစ္ခု ျဖစ္ပါသည္။ အဆိုပါ စကားလံုးကို Ernst Von Reuchtersleben   ဆိုသူက “ရူးသြပ္မႈ”

ေခ်ာင္းကေလး (The Brook)

I come from haunts of coot and heron, I make a sudden sally And sparkle out among the fern, To bicker down a valley. By thirty hills I hurry down, Or slip between the ridges, By twenty thorpes, a little town, And half a hundred bridges. Till last by Philip’s farm I flow To join the brimming river, For men may come and men may go, But I go on for ever. I chatter over stony ways, In little sharps and trebles, I Bubble in to eddying bays, I babble on the pebbles. With many a curve my banks I fret, By many a field and fallow. And many a fairy foreland set, With willow-weed and mallow. I chatter, chatter, as I flow To join the brimming river, For men may come and men may go, But I go on for ever. Alfred Lord Tennyson ေခ်ာင္းကေလး ေရၾကက္နဲ႔ဗ်ဳိင္းတို႔ က်က္စားရာမ်ားမွ ကၽြန္ေတာ္စထြက္၊ ကၽြန္ေတာ္ ရုတ္တရက္ထြက္ေပၚျခင္းတစ္ခု ျပဳလို႔။ ၿပီးေတာ့ ဖန္းေရညွိပင္ၾကားမွာ တဖ်ပ္ဖ်ပ္လက္၊ ေတာင္ၾကားတစ္ခုမွ အတင္းကေလးေျပးဆင္းဘို႔။ ကၽြန္ေတာ္ျမန္ျမန္ဆင္းလာတာက ေတာင္ကုန္းသံုးဆယ္ေ